Alkatrészt keresel, de nem találod? Küldd el e-mailben az adattábla fotóját és segítünk megkeresni a megfelelő alkatrészt.

Kérdése van? Írjon nekünk!  info@vaszkoshop.hu 

Rendelés módosítása munkanapokon 15:00-ig lehetséges!

Ügyfélszolgálat: 10:00-16:00-ig (munkanapokon)

SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK

Webáruházunkban a szállítást a GLS Futárszolgálat és az MPL Futárszolgálat végzi.

Forgalmazott termékeink nagy részeét AZONNALI SZÁLLÍTÁSSAL készletről tudjuk küldeni a megrendelőnek. Ennek megfelelően minden termékünk adatlapján feltüntettük a készletinformációkat és a várható szállítási időt. Ez alap esetben a megrendeléstől számított 2-3 munkanap! Azonban előfordulhatnak váratlan készlethiányok, szállítási problémák vagy egyéb vis major helyzet, amelyek jelentősen befolyásolhatják a szálíltási időt. Természetesen a jelentősebb csúszásokról vagy az esetleges készlethiányról, minden esetben e-mailben értesítjük a Vásárlót. 

 

BELFÖLDI SZÁLLÍTÁSI DÍJAK

GLS Házhoz szállítás                              1950 Ft

GLS Átvételi pont                                    1550 Ft

MPL Házhoz szállítás                              1950 Ft

MPL Átvételi pont                                    1550 Ft

Személyes átvétel MAKÓN       INGYENES!

A fenti árak tartalmazzák a 27%-os ÁFA-t.

Az utánvételes fizetési mód kezelési díja, GLS és MPL Futárszolgálat esetén bruttó +400 Ft.

FONTOS!  Csomagpontra és automatába utánvételes csomagot nem tudunk küldeni csak ELŐRE FIZETÉS (Bankkártya - Barion Payment, PayPal, Előre utalás) lehetséges ebben az esetben.

Választható fizetési módok: Bankkártyás fizetés (Barion Payment), Banki átutalás, Paypal és Utánvétel

 

  !  FONTOS TUDNIVALÓK !

 

Átvételkor minden esetben ellenőrizze a csomag épségét! Ha sérülést vagy külsérelmi nyomot tapasztal a csomagoláson, akkor bontassa fel a futárral és ellenőrizze a termék(ek) épségét és hiánytalanságát! Ha sérülést tapasztal, akkor azt jelezze a futárnak vagy az ügyintézőnek és vetessen fel vele jegyzőkönyvet! Ennek hiányában sajnos nem áll módunkban panaszt vagy kártérítési igényt elfogadni sérült csomag esetén!

 

Szállítási határidő

A szállítási határidőt a termékek raktári elérhetősége, illetve a megrendelés napja és ideje határozza meg. Általánosságban a szállítási határidő - a raktáron lévő termékek esetén - a megrendelés visszaigazolásától számított 1-2 munkanap. Amennyiben a termék nincs raktáron, úgy a várható szállítási idő pár nappal kitolódhat, de erről minden esetben tájékoztatjuk vásárlóinkat! Beszerzésre váró (import) termékek esetében a szállítás idő akár 5-10 munkanap is lehet, de ennek pontos időpontjáról egyénileg egyeztetünk minden kedves Vevőnkkel.

 

A csomagok átvétele

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak ellenértékét! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük.

Újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban elindítani!

Kérjük, hogy átvételkor alaposan vizsgálja meg a csomagban található termék(ek) sértetlenségét és a számlán szereplő adatok helyességét! Amennyiben bármilyen eltérést vagy esetlegesen sérülést észlel, azt minden esetben jelezze felénk, hogy a felmerült problémát mielőbb korrigálhassuk. Reklamációt csak abban az esetben áll módunkba elfogadni, amennyiben ez átvételkor az elismervényen feltüntetésre kerül! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! Bontott, használt, sérült termék, visszavásárlására az áruház nem kötelezhető!

FONTOS: Minden termék mellett a csomagban megtalálja a hivatalos ÁFA-s számlát. Kérjük, hogy őrizze meg jól ezt a bizonylatot, mert az esetleges későbbi reklamációk vagy garanciális cserék intézéséhez a számla megléte elengedhetetlenül szükséges. Külön garancialevelet nem állítunk ki, a számla minősül garanciajegynek is egyben.

 

A termék visszaküldés menete

  • Kérem adja fel a termékeket a következő címre:

A címzett neve és címe:

Vaszkó és Társa Kft.
6900 Makó
Bajcsy-Zsilinszky lakótelep 5.

 

Ügyeljen arra, hogy a csomagot NE utánvéttel adja fel. A feladási díjat a feladónak (Önnek) kell fedeznie.

 

Javasoljuk, hogy a csomagot kemény csomagolásban adja fel minden tartozékával együtt, hiszen az esetleges szállításból adódó dobozon/csomagoláson/terméken keletkezett sérülésekért nem tudunk felelősséget vállalni.

A terméken keletkezett sérülés esetén értékcsökkenés mehet végbe, amelyről ha szükséges jegyzőkönyvet is felveszünk fényképes bizonyítékkal, de komolyabb sérülések esetén egyáltalán nem áll módunkban visszafizetni a vételárat.

 

Javasoljuk, hogy a terméket postai küldeményként, gondosan becsomagolva juttassa vissza a címünkre.

 

  • Ha a csomag megérkezik és sértetlen állapotban van, akkor a termék(ek) vételárának visszafizetése banki átutalással történik. Ezt legkésőbb általában 8 munkanapon belül meg is tesszük az Ön által megadott bankszámlaszámra.

 

ehhez majd kérem írja meg  e-mailben ( info@vaszkoshop.hu )a számlaszámot, ahova küldhetjük a pénzt. A számlaszámot NE a csomagba tegye egy papírra írva, hanem válasz emailben küldje el nekünk.